Kahramanmaraş Valisi Mükerrem Ünlüer, makam ziyaretleri kapsamında çeşitli isimleri ağırladı. Vali Ünlüer, KSÜ Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Hafize Öksüz ile gazeteciler İlker Apaydın ve Ömer Harmankaya’yı makamında kabul etti.

Gerçekleşen ziyaretlerde kentte yürütülen çalışmalar ve çeşitli konular üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.

Vali Ünlüer ayrıca, Kahramanmaraş İstiklal Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İsmail Bakan ile Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Burcu Erşahan’ı da makamında misafir etti. Ziyaretlerde eğitim, sağlık ve şehirle ilgili gelişmeler ele alındı.

Nazik ziyaretlerinden dolayı misafirlerine teşekkür eden Vali Ünlüer, çalışmalarında başarılar diledi.

Vali Mükerrem Ünlüer’den Yoğun Ziyaret Trafiği2

Kaynak: Haber Merkezi