TÜBİTAK 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Destekleme Programı kapsamında Kahramanmaraş İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen “Sürdürülebilir Tarım ve Yeşil Gelecek” projesi tamamlandı. Projenin kapanış programı düzenlenen törenle gerçekleştirildi.

Programa İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı Muharrem Dilipak, KSÜ Ziraat Fakültesi öğretim üyeleri, akademisyenler, çeşitli kurum temsilcileri ve öğretmenler katılım sağladı.

Beş gün süren proje boyunca katılımcılara sürdürülebilir tarım uygulamaları, çevre bilinci, iklim değişikliği ve doğa temelli eğitim yöntemleri üzerine hem teorik hem de uygulamalı eğitimler verildi. Eğitimlerle öğretmenlerin mesleki bilgi ve deneyimlerinin artırılması, çevre duyarlılığı yüksek bireylerin yetiştirilmesine katkı sunulması hedeflendi.

Program sonunda katılımcılara sertifikaları takdim edilirken, projenin eğitim ve çevre farkındalığı açısından önemli kazanımlar sağladığı vurgulandı.

Kaynak: Haber Merkezi