TÜBİTAK 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Destekleme Programı kapsamında, Kahramanmaraş İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen “Sürdürülebilir Tarım ve Yeşil Gelecek” projesinin açılış programı gerçekleştirildi.

Açılış programına İl Millî Eğitim Müdürü Turan Akpınar, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. İbrahim Ethem Taş, Ziraat Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Adil Akyüz ile il ve ilçe eğitim yöneticileri katıldı.

22-26 Haziran 2026 tarihleri arasında gerçekleştirilecek proje kapsamında, Türkiye’nin farklı illerinden gelen Fen Bilimleri öğretmenleri; sürdürülebilir tarım, çevre bilinci, doğal kaynakların korunması ve yeşil teknolojiler alanlarında teorik ve uygulamalı eğitimlere katılacak.

Proje süresince düzenlenecek eğitim ve etkinliklerle öğretmenlerin mesleki gelişimlerine katkı sağlanması, aynı zamanda sürdürülebilir çevre bilincinin yaygınlaştırılması hedefleniyor.

Yetkililer, projenin hem eğitim camiasına hem de çevre farkındalığının artırılmasına önemli katkılar sunmasını temenni ettiklerini ifade etti.

Kaynak: Haber Merkezi