21-24 Haziran 2026 tarihleri arasında Konya’da düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hokey (Açık Alan) 1. Etap 2. Grup müsabakalarında Kahramanmaraş’ı temsil eden erkek hokey takımı, önemli bir başarıya imza attı.

Turnuva boyunca sergilediği üstün performansla dikkat çeken temsilcimiz, grubunu 1. sırada tamamlayarak Türkiye Şampiyonası’na katılma hakkı kazandı.

Elde edilen başarının ardından sporcular ve antrenörler, Kahramanmaraş Gençlik ve Spor İl Müdürü Yasin Özdemir’i makamında ziyaret etti. Ziyarette takımın başarısı değerlendirilirken, sporcuların gösterdiği performans takdirle karşılandı.

İl Müdürü Yasin Özdemir, sporcuları ve teknik ekibi tebrik ederek Türkiye Şampiyonası yolunda başarılarının devamını diledi.

Kahramanmaraş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, elde edilen bu başarının kentteki spor kültürünün gelişimi açısından önemli bir motivasyon kaynağı olduğunu belirtti.

Kaynak: Haber Merkezi