Büyükşehir Belediyesi ile Karayolları Genel Müdürlüğü iş birliğinde, 500 milyon TL yatırımla Doğu Çevre Yolu'na kazandırılan Sanayi Kavşağı Projesi'nde çalışmalar önemli ölçüde tamamlandı. Köprü ve sanat yapılarının imalatının tamamlandığı projede sıcak asfalt serimine başlandı.
Kahramanmaraş'ta ulaşım altyapısını güçlendirmek, şehir içi trafik yoğunluğunu azaltmak ve daha güvenli bir ulaşım ağı oluşturmak amacıyla hayata geçirilen Sanayi Kavşağı Projesi'nde çalışmalar aralıksız sürüyor. Şehrin ulaşım vizyonuna önemli katkı sağlaması hedeflenen projede ekipler, yol yapım çalışmalarını yoğun şekilde sürdürüyor.
Kavşak Sıcak Asfaltla Buluşuyor
Yaklaşık 500 milyon TL bütçeyle hayata geçirilen projede, 2 kilometrelik güzergâhta toplam 47 bin ton sıcak asfalt serilecek. Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte başta sanayi bölgesi olmak üzere çevredeki birçok noktaya ulaşım daha hızlı, güvenli ve konforlu hale gelecek.
Köprü İmalatları Tamamlandı
Proje kapsamında 7 ayak üzerine inşa edilen, 370 metre uzunluğunda ve 9 metre genişliğinde iki köprünün yapımı tamamlandı. Modern mühendislik teknikleriyle inşa edilen köprülerin, Doğu Çevre Yolu'ndaki trafik akışını önemli ölçüde rahatlatması hedefleniyor.
Ekipler, toprakarme imalatlarını tamamlarken, yaya korkuluklarının montaj çalışmalarına ise devam ediyor.
Başkan Görgel: "Ulaşım Standartlarını Yükseltiyoruz"
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, projeyle ilgili yaptığı açıklamada, ulaşım yatırımlarını kesintisiz sürdürdüklerini belirterek şu ifadeleri kullandı:
"Şehrimizin ulaşım standartlarını yükseltmek ve hemşehrilerimizin daha güvenli, hızlı ve konforlu seyahat edebilmesini sağlamak amacıyla yatırımlarımıza aralıksız devam ediyoruz. Sanayi Kavşağı Projesi de bu hedef doğrultusunda hayata geçirdiğimiz en önemli ulaşım yatırımlarından biri. Karayolları Genel Müdürlüğümüzle koordinasyon içerisinde yürütülen çalışmalar tamamlandığında, Doğu Çevre Yolu'ndaki trafik akışı önemli ölçüde rahatlayacak, sanayi bölgemize ulaşım ise daha güvenli ve kesintisiz hale gelecek. Bu yatırım yalnızca ulaşımı kolaylaştırmakla kalmayacak, üretim ve ticaretin gelişimine de önemli katkılar sağlayacak. Projenin hayata geçirilmesinde destek veren Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'a, Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdulkadir Uraloğlu'na, milletvekillerimize ve emeği geçen tüm kurum ile çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum."