Kahramanmaraş İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Vehbi Şirikçi, Önsen Aile Sağlığı Merkezi’ni ziyaret ederek merkezde sunulan sağlık hizmetlerini yerinde değerlendirdi.

Ziyaret kapsamında aile hekimleri ve aile sağlığı çalışanlarıyla bir araya gelen İl Sağlık Müdürü Şirikçi, yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Sağlık hizmetlerinin etkin ve verimli şekilde sunulmasının önemine dikkat çeken Şirikçi, görev yapan hekim ve sağlık personeline çalışmalarında kolaylıklar dileyerek özverili hizmetlerinden dolayı teşekkür etti.

Program kapsamında yapımı devam eden ve tamamlanma aşamasına gelen Önsen Aile Sağlığı Merkezi’nin yeni hizmet binasında da incelemelerde bulunuldu. İnşaat alanını gezen Şirikçi, yürütülen çalışmalar ve projenin son durumu hakkında yetkililerden güncel bilgiler aldı.

Yeni hizmet binasının tamamlanmasıyla birlikte bölgedeki vatandaşların daha modern, konforlu ve kapsamlı sağlık hizmetlerine erişiminin kolaylaşacağını belirten yetkililer, projenin kısa süre içerisinde hizmete açılmasının hedeflendiğini ifade etti.

İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Vehbi Şirikçi’ye ziyaret sırasında Destek Hizmetleri Başkanı Muhammet Ali Bahar, Başkan Yardımcısı Ramazan Yalçınöz ve Halk Sağlığı Hizmetleri Başkan Yardımcısı Uzm. Dr. M. Mustafa Beyoğlu eşlik etti.

İl Sağlık Müdürü Şirikçi’den Önsen Aile Sağlığı Merkezi’ne Ziyaret1

Kaynak: Haber Merkezi